Sayfalar

1 Mar 2018

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ 2018 LİSTEM

sule uzundere blog


Evet yeni bir şenlik bugün itibari ile başlıyor. Sizde katılmak isterseniz sevgili NİLGÜN KOMAR'ın bloguna bekleriz...

1.Kategori (10 puan): İsminde BAHAR mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Bahar'da geçtiği bir kitap.
MELİSSA SENATE - SEVME BENİ YANARSIN

2.Kategori (10 puan): OTOBİYOGRAFİ veya BİYOGRAFİ türünde bir kitap.
ZEYNEP HANIM - BİR TÜRK KADININ AVRUPA İZLENİMLERİ

3.Kategori (10 puan): İsminde ÇİÇEK kelimesi geçen ya da kapağında ÇİÇEK olan bir kitap.
MARY HOFFMAN - STAVAGANZA ÇİÇEKLER ŞEHRİ

4.Kategori (10 puan): Kitabın isminde bir HAYVAN adı geçen bir kitap.
KRİSTİN HANNAH - BÜLBÜL✔

5.Kategori (10 puan): BEYAZPERDE ye aktarılmış bir kitap filmi de izlenecek.
JOE DEVİTO & BRAD STRİCKLAND - KİNG KONG 

6.Kategori (10 puan): En Az İKİ yazar tarafından yazılmış bir kitap.
DOUGLAS ADAMS & JAMES GOSS - DOCTOR WHO - ÖLÜM ŞEHRİ

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -LER- LAR  eki almış bir kelime geçen bir kitap.
FAY WELDON - TATİL İTİRAFLARI

8.Kategori (10 puan): Adında Kadın kelimesi geçen veya KADIN'a dair bir kitap.
VİRGİNİA WOOLF - KENDİNE AİT BİR ODA

9.Kategori (10 puan): Adında Çocuk kelimesi geçen veya ÇOCUK'lara dair bir kitap.


10.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK – NUTUK

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Türk ya da Dünya KLASİK lerinden iki kitap.
*DOSTOYEVSKİ - SUÇ VE CEZA
*OSCAR WİLDE - DORİAN GREY'İN PORTRESİ
12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): İŞ BANKASI yayınlarından herhangi iki kitap.
* FRANCES HODGSON BURNET -GİZLİ BAHÇE
*JULES VERNE - BİR GAZETECİNİN YOLCULUK NOTLARI

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adı AYNI yazarları farklı olan iki kitap. (kelime türemiş ya da çekim eki almış olabilir)
*AHMET ÜMİT - ELVEDA GÜZEL VATANIM
*BARIŞ MÜSTECAPLIOĞLU - BİR HAYALDİ GERÇEKTEN GÜZEL 

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin PEMBE olduğu iki kitap.
*MARİA FORCE - BİR AŞK ÇARPINTISI
*MARİA FORCE - AŞK NEDENSİZ DE GÜZEL

15.Kategori(her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.
*CELESTE NG - SANA SÖYLEMEDİĞİM HER ŞEY
*CYNTHİA SWANSON - TOZLU RÜYALAR KİTAPÇISI 

16.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]
*(Türk Kadın)FUNDA ÖZLEM ŞERAN - ECEL
*(Türk Erkek)ÇINAR ÖZCAN - MİSTİK ŞEHRİN EFENDİLERİ 
*(Yabancı Kadın)BELİNDA  BAUER - ÖLÜM SERGİSİ
*(Yabancı Erkek)SCOTT HAWKİNS - KÜL DAĞI'NDAKİ KÜTÜPHANE✔
17.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Dört kitaptan oluşan bir seri ya da bir serinin dört kitabı
*FRANK HERBERT - DUNE
*FRANK HERBERT - DUNE MESİHİ
*FRANK HERBERT - DUNE'UN ÇOCUKLARI
*FRANK HERBERT - DUNE'UN İMPARATOR TANRISI

9 yorum:

  1. Umarım sadık kalırsın kategorilerine:))Ben pek kalamıyorum ama bu sefer niyet ettim bakalım:))Dune serisi için görüşlerine merak etmekteyim:))Şimdiden keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de umuyorum Merve :) Bu sefer 1 yada 2 ekitap okumak istiyorum. Kütüphane eritmeye devam :)

      Sil
  2. keyifli okumalar dilerim
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekürler Nilgüncüm. Sayende keyifle okumaya devam ediyoruz :)

      Sil
  3. DORİAN GREY'İN PORTRESİ en sevdiğim klasiklerdendir. Umarım sen de seversin.

    SANA SÖYLEMEDİĞİM HER ŞEY beni çok etkilemişti. Geçen sene okumuş ve yılın kitaplarından biri seçmiştim. Okuyunca yorumunu duymak isterim.

    Listelerimizde ortak kitaplar var :-) Güzel bir şenlik olur umarım. Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dorian Grey hep ötelediğim bir kitaptı. Artık okumam gerek diye düşündüm :) Bakalım istediğim gibi okuyabilirmiyim. Malum evde minik bir geveze var :)
      Sana söylemediğim her şey hediye geldi, sevdiğim bir arkadaştan. Bakalım sizin kadar yorum yapamasam da deneyeceğim :)
      Evet bakalım ortak kitaplar da beğeniler ne şekilde olacak çç
      Keyifli okumalar hepimize :)

      Sil
  4. Çok sevdim şenliğinizi ben kendi listemden okuyup çok ekleme çıkarma yapıyorum ama hiç duymadığım yazarlar ve kitaplar için hemen takibe alıyorum sizi sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle üni yazarlar tanımak adına bu ve buna benzer şenlikler çok faydalı. Keyif alman dileğiyle :)

      Sil
  5. Çok sevdim şenliğinizi ben kendi listemden okuyup çok ekleme çıkarma yapıyorum ama hiç duymadığım yazarlar ve kitaplar için hemen takibe alıyorum sizi sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...