Sayfalar

7 Oca 2016

BLW / AVOKADO - ARMUT SMOOTHİE VE BIKKINLIK


İyi Geceler...
Çok basit bir tarif var şimdi. Hem kendiniz, hemde bebeğiniz için.
Malzemeler son derece basit.

Yoğurt
Avokado
Armut
yada istediğiniz bir mevsim meyvesi. 

Ben önce meyveleri blendır'da eziyor ve içine yoğurdu ilave ediyorum. Böylece daha kontrollü hareket etmiş olursunuz. 
Bebeğiniz hem meyveden vitamin almış olacak hemde yoğurttan protein. 
Birde pipetle içmenin keyfini yaşayacak. Kıvamlı olduğu için boğazına kaçma riski neredeyse yok gibi.




Bıkkınlığa gelince.
Ben artık insanları anlamakta güçlük çekiyorum. Aslında anlamak istemiyorum çünkü yaşadığım her yeni olay benim insanlardan biraz daha uzaklaşmamı sağlıyor. İnanın günlerce sadece kızımın ve eşimin yüzü dışında yüz görmüyorum. Hatta telefonda bile kimseyle konuşmak istemiyorum. Yaşadıklarımdan dolayı her insan, bana biraz da olsa, riyakar ve sahtekar geliyor. Ya ben bu zaman için çok mu yabancıyım. Bilemiyorum ??
Bildiğim bir şey varsa o da, artık enerjimi çok fazla tüketiyorlar, artık tükendim. Eskiden bir ortama girdiğim de yeni tanıştığım kişilerin ilk söylediği " enerjine hayran kaldık, odaya girer girmez pozitif bir enerji yayıyorsun" bunu çok sık dile getirirlerdi. Şen şakrak, konuşkan, güler yüzlü, Herkesin derdini tasasını kendine dert edinip çözüm üretmeye çalışan biriydim Ay şimdi aman insanlar benden uzak dursun diyorum. Hani bazı tipler vardır , herkese mavi boncuk dağıtıp , nabızlarına göre şerbet verirler. insanlar onları çok sever halbuki iki yüzlü , riyakar ve sahtekardırlar. Özelinizi öğrenip sonra bunu başkalarıyla paylaşmaya yada bunu kalabalık ortamlarda sorarak anlatmaya mecbur bırakırlar. Yok ben almayayım. Ve bu tarz insanlar o kadar sevilir ki. Yere göğe sığdırılamazlar.
Ah bir ablam var. İstanbul'dan Didim'e taşındı. Çok özlüyorum eskiden her sıkıntımda telefon açardım. Erkekler iş de, okulda olurdu. Ama şimdi emekli oldukları için zavallının işi bitmiyor. Arada benim vıdımla da başını ağrıtmak istemiyorum. Çok darlandım. İnsanlar halden anlamıyor çünkü. Kimseyle konuşamazsam buradan yazarım bende. Aynen ya, burası benim alanım, benim dünyam. Her istediğimi yazarım. İsteyen okur, istemeyen okumaz. Ama en azından ben yazmış ve belki bir miktar rahatlamış olurum :)



3 yorum:

  1. Zaman zaman inziva iyidir. İnsanın kendi ile başbaşa kaldığı zamanlar; dünyasının değişen yanlarını hazmetmek ve kendini yeni ben' ine hazırlamak için gereklidir.

    Kendiniz başta hep şeye kızdığınız, herşeyin ve herkesin battığı bu zamanları kitap okuyarak değerlendiriyor olmanız en iyi seçim zaten. Değişiminizi hazmettiğinizde enerji saçmaya devam edersiniz zaten.

    Ukalalık yaptığım sanılmasın; bu halleri çok yaşayan ve süreci iyi bilen biriyim sadece :)

    YanıtlaSil
  2. Nurdancım...
    Yazdıklarını kesinlikle ukalalık olarak algılamam..
    Senin yazma şekline bayılıyorum. Seninle saatlerce yazışabilirim :)
    Dediklerin doğru. Aslında bunu ilk kez yaşamıyorum. Sanırım 3-4 yılda bir artık sınıra gelip taşıyorum. Her defasında insanlara güvenim çok zedeleniyor ve sonunda hep bir kaç, kendini bilmez için niye herkese kizayım diyerek, en başa dönüyorum. 40'a 1 kala hala akıllanamıyorum. Bazen bu insan sevgime ve güvenime çok kızıyorum ama fıtratım bu. Değişirmi ????
    Kitaplar benim kaçıs alanım sanırım. Hayal gücü oldukça gelişmiş biriyim :) Ve kitabın içine girince bir anlığına da olsa gerçeklikten uzaklaşıyorum ...
    Teşekkür ederim. Seninle tanıştığımdan beri hep en can sıkıntılı zamanlarda yorum bırakıyorsun ve beni çok mutlu ediyorsun.

    YanıtlaSil
  3. Allah Allah neler olmuş öyle yaaa... Sen yaz bana, sonra mütealasını yaparız; Keyif Kadını. :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...