Sayfalar

6 Ara 2015

ODD VE AYAZ DEVLERİ / OKUDUM 75


Neil Gaiman'ın ikinci kitabı Odd ve Ayaz Devleri. 
Aslında çocuk kitabı ama kimin umurunda. 
Şenlik için biten bir kitap daha. Sıralama biraz karıştı. Kusura bakmayın. Bugün Berfin gündüz uyumadığı için erken yattı. Bende fırsattan istifade hemen kitapları yayına hazır etmek istedim. Aynı anda 40 kitap hazırladım. Biraz kafam karıştı. Üstelik kitap sayıları birbirini tutmuyordu. Meğer aynı kitabı iki kere yayınlamışım :)))
Neyse buldum ve kendimce düzeltmeye çalıştım :) Yani önümüzdeki 3 gün boyunca okuma sıralarındaki sayılarda bir gariplik görürseniz şaşırmayın ...
Odd ve Ayaz Devleri
Neil Gaiman
İthaki Yayınları
104 sayfa

2009 yılında Mezarlık Kitabı’yla Newbery Medal alan Neil Gaiman’dan zekice kurgulanmış eğlenceli bir roman…

Konusunu geleneksel Nors mitolojisinden alan Odd ve Ayaz Devleri, okuru devlerin ve Tanrıların ülkesinde vahşi ve büyülü bir yolculuğa çıkarıyor.

Vikingler döneminde, Norveç’te bir kasabada Odd isimli bir çocuk yaşar. Odd hep çok şanssız bir çocuk olmuştur. Küçük yaşta babasını kaybeder, ağaç keserken bir ayağını sakatlar… Üstelik bir türlü bitmeyen kış Odd’un kasabasında yaşayan herkesin aksileşmesine neden olur.

Odd kasabadan ormana gittiği bir gün ayı, tilki ve kartalla karşılaşır. Bu üç sıradışı hayvanın Odd’a anlatacakları bir hikâyeleri vardır.

Odd, bu üç hayvanla karşılaştıktan sonra kendini hayal edebileceğinden çok daha tuhaf bir maceranın içinde bulur: Şimdi Odd, Tanrılar şehri Asgard’ı Ayaz Devleri’nden ve kendi kasabasını bitmek bilmeyen kıştan kurtarmak zorunda…

4 yorum:

  1. Facebook sayfamız 'Blogger Kulübü'nde paylaştım yazınızı... Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gaiman okumayan bir ben kaldım sanırım :/ çok merak ediyuruum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir ay önce tanıştım. Çok pişmanım ama inan bütün kitaplarını okumak istiyorum o derece. Zaten Yıldız Tozu filmini izlediysen, filmin kitabı da kendisine ait. Düşün hayal gücünü artık :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...