Sayfalar

6 Ara 2015

MEDYUM / OKUDUM 50


Berfin kitaplarıyla uğraşırken bende bir kaç kitap daha yayınlayayım dedim :)
Stephen king severlerin mutlaka okumuş olacağı yada izlemiş olacağı bir yapıtı. 
King eserlerini çok seviyorum ama içinde bazen çok fazla üzüntü oluyor yahu. Nedense hamilelik sonra doğum beni çok daha fazla hassas yaptı bu konuda :(
Neyse ben bir solukta okudum zaten yıllar önce filmini izlemiş olduğum için de çoğu sahne gözümde canlanarak okudum :)


Medyum
Stephen King
Altın Kitaplar
383 sayfa

"Sandık bodrumdaki merdivenin altında" demişti Danny. "Taşıyıcılar onu oraya koydular. "
Babası kendisine garip garip bakmış, sonra aşağıya inmişti. Sandık Tony'nin kendisine gösterdiği yerdeydi. Babası Danny'yi almış kucağına oturtmuş kendisini borduma kimin indirdiğini sormuştu. Yukarda oturan Tom mu indirmişti yoksa? Babası bodrumun tehlikeli olduğunu söylemişti. O yüzden evsahibi orasını hep kilitli tutuyordu.
Danny'de açık yüreklilikle bodruma hiç inmemiş olduğunu anlatmıştı babasına. Kapı hep kilitliydi demişti annesi. Arka taraf karanlık ve örümcek dolu olduğu için Danny oraya gitmezdi. Sonra yalan da söylemezdi.
"Peki doktor, nasıl bildin sandığın orada olduğunu?"diye sormuştu babası.
"Tony gösterdi"
Babasıyla annesi Danny'nin başının üzerinden birbirine bakmışlardı. (Kitap'tan sayfa: 33)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...