Sayfalar

26 Ara 2014

DOKUZUNCU HARİCİYE KOĞUŞU / OKUDUM 75

Sevgili Melisimin hediyesiydi bu kitap. Yine ilk kez okuduğum bir yazar. 
Çok sevdim yazım dliini çok keyif aldım. Daha doğrusu keyif almıştım diyelim çünkü okuyalı bayağı bir zaman oldu :)

Peyami Safa edebiyat - roman Roman, yalnız ve hasta bir çocuğun ızdırabını, çocukça aşkını ve kıskançlığını; mesud olmak isteyen bir genç kızın temiz sevgisini; inanmak arzusu bütün benliğini saran bir insaın kuruntularını ve çıplak hastahane duvarı gerisindeki hıçkırıklarını anlatır.

1 yorum:

  1. kitap okuyabilmek çok güzel ben pek sık yapamasam da şu an küçük mucizeler dükkanını okuyorum ama benim kitaplar senin gibi asla kısa zamanda bitmez en incesi bile 1 ay diyelim olsun artık ne yapalım...çok selamlar cnm sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...