Sayfalar

3 Eki 2014

İZLEDİM / YETENEK AVCISI

GÜNAYDIN...

Son bir yıldır vizyona giren pek çok film var ama bana göre izlenecek film sayısı çok azaldı. 
Tabii bu benim fikrim ama eşimde aynı fikirde. 
İmdb si bile aldatıyor artık. 
Çok seçici davranıyorum açıkçası artık. 
Şayet sizde benim gibi düşünüyorsanız. 
Sizi sıkmayacak ama eğlendirecek , hatta müzikleri ile sizi çoşuracak bir film ile karşınızdayım ..
Hikayemiz gerçek bir hikaye. 
Spor film sevmiyorsanız da inanın izlenecek kadar iyi. 

Esas adam bir yetenek avcısı ama maalesef artık eski günler geride kaldı ve kendine müşteri bulmakta çok zorlanmakta. 
Son müşterisi de elden kaçınca ne yapacağını şaşırır. 
Ve yeni beysbol oyuncuları nereden bulabilirim diye düşünmeye başlar. 
El atılmamış bir Hindistan vardır. 
Ama işin kötü yanı orada beysbol değil kriket oynanmakta. 
Ve top sopa olayı olduğu halde birbirinin zıttı iki oyun. 
Ama yapacak başka bir şey yok. 
Yola düşülür bir yarışma başlatılır. 
Bol bol eğleneceğiniz. 
Hint müzikleri ile çoşacağınız.
Arada düşüneceğiniz bir film.
Biz çoooook beğendik. 
Eminim sizde beğeneceksiniz...


Fragman Ve konusu :


Film, gerçek bir hikayeye dayanıyor.

Kariyeri yerel spor rakipleri tarafından gölgelenmiş Amerikan beyzbolu temsilcisi J.B. Bernstein (Jon Hamm), yetenekli kriket oyuncularını çekebilme amacıyla Hindistan’da gerçek bir spor dizisinde yer almayı kabul eder. Yarışma boyunca Bernstein, Rinku Singh (Suraj Sharma) ve Dinesh Patel (Madhur Mittal)’i seçer ve kendilerini beyzbol hocası Tom House tarafından eğitilmek üzere Amerika’ya getirir, niyeti Ana Beyzbol Ligi takımlarından birine oyuncu vermektir. Konaklamaları sırasında Singh ve Patel, aynı esnada özel hayatı şekillendiren Bernstein’ın gözetimi altında Amerikan hayat tarzına adapte olurlar

2 yorum:

  1. kısmet olursa 1 ay içinde izlerim ) bu aralar filme hiç zaman ayıramıyorum .(

    YanıtlaSil
  2. fragmanını izledmiştim ama filmi izlemedim.:)) teşekkürler kuzum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...