Sayfalar

16 Eyl 2014

FARMASİ ÜRÜNLERİ İLE TANIŞTINIZ MI ?


Günaydınlar....

Yukardaki güzelliklerime bakarmısınız.
Hediyelere kimse hayır demez sanırım.
Bu sefer gelen hediyelerin yarısı benim , yarısı kızımın.
Ben tabi ki hemen kullanmaya başladım ama kızım biraz daha bekleyecek değil mi :)

Nereden mi geldi bu sefer FARMASİ'den. Pek çoğunuzun artık Farmasi ürünlerini bildiğini düşünüyorum çünkü sektörde çok sağlam bir yer edindiler... 

Öncelikle yerli sermaye ki bence bu çok önemli. 
1950 yılında Dr. Cevdet Tuna önce sağlık sektöründe çalışmaya başlamış, daha sonra 1985 yılında kozmetik alanına da el atmışlar. Bence iyi de yapmışlar...

Son dönemlerde pek çoğumuzun önem verdiği ve  bir ürün almadan önce mutlaka araştırmaya çalıştığımız unsurlar dan biri de hayvanlar üzerin de denenip denenmediği. 
Farmasi hayvanlar üzerinde kesinlikle denenmiyor.
Üstelik ürünlere ulaşmanız çok kolay. 
İnternet sitesinden girerek ürünleri inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.
Hatta satış temsilciliği yaparak hem bütçenize ek gelir sağlayabilir hem de ürünlere çok daha kolay sahip olabilirsiniz. 
Üstelik çalışanlar çok ilgili ve size her konuda hemen geri dönüş sağlıyorlar. 
Özellikle Pınar hanıma yakın ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.

Haydi şimdi gelen ürünlere bir göz atalım.


New Farmasi Baby Love Serisi  şampuan ve losyon. Ve bebek kolonyası.

Bebek şampuanımız paraben içermiyor, alerji yapmıyor, göz yakmıyor ve dermatolojik olarak test edilmiştir. İçerisinde papatya özü bulunmakta. 
Losyonu ise anne-kız ortak kullanabileceğiz . Ne kadar güzel değil mi. Yine şampuandaki gibi paraben içermiyor, alerji yapmıyor, göz yakmıyor ve dermatolojik olarak test edilmiş. Losyonda paptya özüne ek olarak zeytinyağı da bulunmakta.Losyon popmpalı olduğu için kullanması da ayrıca çok kolay.
Bebek kolonyası  ise hoş kokusu ile hem babamızı hem de beni baştan çıkarttı. Bu kolonya ailemizin göz bebeği olacak sanırım...  


Gelelim benim hediyelerime. 
Çok ruj kullanan bir insan değilim. Benim favorilerim daha çok parlatıcı yani hafif renk veren şeyleri seviyorum. Koyu renkleri çok tercih etmiyorum. Açık tenli olmama rağmen koyu renk rujlar bana yakışmıyor :(
O yüzden rujların iki tanesinin rengini görünce "koyu mu" diye üzüldüm. 
İlk ruju sürdüğümde ki o açık pembe tam yaz rengi aynaya baktım ve şaşırdım. O kadar açık duruyordu ki.
Sonra diğerlerini de uyguladım ve kesinlikle göründükleri gibi değiller. 
İnanılmaz sevindim. 
BB Lipstick serisi henüz yeni bir seri.
Her şey içinde gerçekten.
Dudakları yenileme ve onarma özelliklerine sahip.
Dudaklarınızı  nemlendirir, yumuşatır ve özel pigment teknolojisi ile doğal bir görünüm sağlar. Güneş koruma faktörü ile güneşin zararlı etkilerine karşı koruyucu bir bariyer oluşturur.
İçerisinde SPF 15 var.
SPF 15 nedir?
15 SPF nin anlamı koruyucu kullanmadan güneşe çıkıldığında yanık 10 dakikada oluşuyorsa SPF 15 krem sürüldüğünde bunun 15 kat fazla zaman yani 150 dakika koruyacağıdır. 


Bu ilk renk Pink Berry.
Yukarıda BB rujların özelliklerini saydım ve sürümü çok kolay, kalıcılığı iyi, hoş bir kokusu var ve nemlendirmesi çok başarılı. 



İkinci rengimiz Red Cherry.


Ve son rengimiz Mauve Plum.


Ve son ürün Flashes Maskara. 
Kullandığım maskara bitmek üzere olduğundan ve hiç memnun olmadığım için yeni bir maskara arayışı içerisindeydim. 
Hızır gibi yetişti diyebilirim bu ürün için. 
Öncelikle sürümü çok kolay. Ben kirpiklerde sürülürken kalıntı bırakmasından hoşlanmıyorum. 
Bu maskara da onu yaşamadım sürümü çok kolaydı. Hatta bir kaç kat sürdüğümde dahi hiç kalıntı fazlalık birikmedi kirpiklerde. 
Duruşu çok hoşuma gitti. İster uzatması ister dolgunluğu açısından. 
Gözünüzde ağırlık yapmıyor. Üstelik çok kolay çıkartılıyor. 
Malum makyaj yapmak kadar makyajı çıkartmakta problem olabiliyor. 
O konuda rahat olun çok kolay temizleniyor.

Farmasi ürünlerini daha önce kullandıysanız zaten hepsini biliyorsanız ama bilmeyenler için kesinlikle önereceğim bir marka.

Göz atmanız için İnternet sitesinin ve sosyal medya bağlantılarını veriyorum.






29 yorum:

  1. gülay,
    günaydın güle güle kullan cicilerini,sanırım ben de bu ürünleri deneyeceğim
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay,
      bu son artık meltem diyecek ki taktın bana:))))
      romantizm bitti anacım kış başlıyor hayatın gerçeklerine merhaba:)

      Sil
    2. Sagol tatlim. Hep olumlu duyumlar aldim umarim sende kullaninca memnun kalırsın.
      Muahh

      Sil
  2. geçen yıldan beri kullanıyorum :)
    sizde güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. harika ! nereden geliyor bu hediyeler yaa ..bize de gönderseler olma mı:) güle güle kullan cnm <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firmalar gonderiyor tatlim. Bir mail kadar yakinlar sana :)

      Sil
  4. Farmasi Kayıt, Farmasi Üyelik, Farmasi Kataloğu, Farmasi Satış, Farmasi Bilgi için : www.farmasi-kayit.com
    instagram: @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım rujların rengi nefiis :)

    YanıtlaSil
  6. ohhh keyifle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. FARMASİYE ÜYE OLMAK İÇİN LİNKİ TIKLAYIP REFERANSI ONAYLAYIN KATALOGUNUZ HEMEN GELSİN http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=d5fe098d-06c1-4225-a7a7-20409a500a45

    YanıtlaSil
  8. cicilerin çok güzel güle güle kullan gülayım bende kullandım ve olumlu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın. Ortağın da geldi. :D :D

    YanıtlaSil
  10. Kimyasalı yok denecek kadar az olan farmasi ürünleri hem ucuz hem kazandırıyor.

    YanıtlaSil
  11. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Farmasi ürünleri bir çok pahalı markanın üstünde kaliteye sahiptir. Türk firması olarak 123 ülkeye ihracat yapmaktan gurur duymaktayız.

    YanıtlaSil
  13. Farmasi ürünlerinin parabensiz olması gelecekteki bir çok sağlık probleminin önüne geçmektedir.

    YanıtlaSil
  14. Farmasi paylaşımlarınız yararlı oldu.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Anlatım için teşekkürler bnde kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
  16. farmasinin ürünleri güzel..

    YanıtlaSil
  17. çok güzel bir blog hazırlamışsınız. Daha fazla farmasi ürünü paylaşırsınız umarım.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...