Sayfalar

1 Ağu 2014

BEBEDOR BİBERON HEDİYE SETİ



Selam...
Çok uzak kaldım biliyorum ama size ayrıntılı olarak anlatacağım sebebini. 
Bugün postumu sadece kızıma gelen hediye'ye ayırmak istiyorum. 
Canım arkadaşım Fulyam. 
Bitanecik arkadaşım artık birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyorsunuzdur.
Canım benim kızım için çok güzel bir hediye almış bana.
Malum bebek markaları ile daha yeni tanışıyorum ilk tanıştığım marka da. 


Hediye seti adı altında sunulan bu hediye paketi kocaman bir biberon içinde geliyor size. 
İçinde yok yok neredeyse. 
Aşağıya fotoğraflayıp sizin beğeninize sunuyorum. 



Kızlar ve erkekler için renk seçenekleri mevcut. 
Her şey o kadar çok güzel ki o kadar ince düşünülmüş ki çok zarif.
Şayet sizde bir doğum hediyesi arıyorsanız sizin için çok güzel bir hediye. 

Setin içerisinde emzik kutusu , 2 adet biberon, emzik tutacı, sulu dişlik , yumuşak dişlik, tırnak makası, makas, yumuşak kaşık, çıngırak, önlük ve emzik var.

Fulya'nın sayfasına giderseniz ürünlerin tanıtımını tek tek okuyabilirsiniz. 
Ürünleri daha yakından incelemek için...






9 yorum:

  1. Hepsi birbirinden şirin. :)
    Müstakbel görümcem olacak kişi de bugün doğum yaptı, Allahın izniyle. Onun için alabilirim. İyi fikir cidden. Teşekkürler.
    Size de bu sıcak havalarda kolaylıklar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok güzel denk gelmiş o zaman desene.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Güle güle kullan bitanemmmmm. Cok seviyorum hepinizi :)

    YanıtlaSil
  3. Cok sirinler. Sende bebeginde az aglamali rahat uykulu bol gulucuklu gunlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
  4. çok çok şirinnnnnn...geçmiş bayramını kutlarım cnm çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. anammm,çok tatlı şeyler
    güzel günlerde kullanır inşallah bizim kız :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...