Sayfalar

18 Mar 2014

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ 2014 MERVENİN LİSTESİ




Selamlar ben arkeoloji_16 rumuzlu Merve.Şenliğe Sevgili Gülayın blogundan sesleniyorum.Geçen kış şenliğinde fena bir performans sergilememiştim ama bu şenlik beni biraz zorlayacak.Şiir ve rus edebiyatı var ayrıca 100 yıl öncesi var.Daha ne olsunJAma kurallar çok güzel ve gerçekten kaliteliJBayıldım yani.Herkese şimdiden başarılar ve keyifli okumalar.Sevgili Puniccaya(Pınar) şenlik için ve Gülaya blogunda beni misafir ettiği için teşekkürlerJSeçtiklerim aşağıda.Değiştirmemeye çalışacağım ama 1-2 kategori için affedin beniJ

1.Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).

Şeytan Şifresi-Charles Brokaw-Pegasus yay.-464 sf
2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Seni Babama Söylerim-Sibel İlkiz-Scala yay.-163 sf

3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Middlesex-Jeffrey Eugenides-İnkılap yay.-640 sf 2003 Pulitzer Edeb.Ödülü

4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Türk Edebiyatından Öykü Antolojisi-Metin Celal-Alfa yay.-403

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Kiraz Çiçekleri-Yasunari Kawabata-Altın yay.-352 sf

6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

Pearl S.Buck ait herhangi bir kitap.
7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Uzak Ülke-Nancy Grossman-parodi yay.-432sf

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
Saatler-Michael Cunningham-Can yay.-230sf

9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Tutunamayanlar-Oğuz Atay-İletişim yay.-724 sf

10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Rahibe-Diderot-Bordo Siyah yay.-300 (1760 Yılı)Bu kategorinin de değişme ihtimali varJ

11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Anna Karenina-Tolstoy-Martı yay.-944
Ama bu kategori de değişebilir çünkü çok kararsızım bu konudaJ

12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
Robert Jordan
9.Kitap-Kışın yüreği-İthaki yay.-695
10.Kitap-Alacakaranlık Kavşağı-İthaki yay.-792

5 yorum:

  1. Siz kaç ayda okuyacaksınız bu kadar kitabı ya? Ben eve geldiğimde pilim bitmiş, tükenmiş oluyorum. Şu sıra blogla bile düzgün ilgilenemiyorum. Azminize hayran oldum. Keyif Kadını Gülay ve sevgili Merve bol şans.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ayda canım :)
      Çalışınca bende aynı durumdaydım canım ...
      Sağol tatlım. Merve adına da teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Okumaya teşfik ediyor bu şenlikler, bence çok faydalı
    :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...