Sayfalar

27 Ara 2013

Cümle Tamamlama Mimi..

Canım kardeşim Özlemciğim beni mimleşim.
Çok eğlenceli olacak cevaplamak :)
Haydi bakalım :)
 
1.  Elimden gelse..   Issız bir ada da yaşamak isterdim.


2. Kendi kendimi kontrol etmekte....
Zaman zaman zorlanıyorum :)

3. Beni en çok kaygılandıran şey...
Eskiden yanlış anlaşılmaktı. Ama sonra baktım ki herkes ne istiyorsa onu anlıyor :) Bende boş verdim.
Şu anda başka aklıma gelen ir şey yok , sanırım kaygılanmak istemiyorum :)

4. Hayatımın en kötü anı..

O anda çok kötü olup bu anı hayatımın en kötü anı diyip sonrasında bunu yaşamalıymışım diyerek kendimi çok avuturum. 
O yüzden Hayatımın en kötü anı olmasın istiyorum :) 5. Yalnızken..
Kendi kendimle konuşur, sohbet eder, dizi-film izler , kitap okur, ve aslında ben yalnız değilim ki hep kendimle beraberim.

 6. Nefret ettiğim...


Haksızlık ve insanların her şeyi kendi açısından görmeleri.
Az empati yapın yahuuuuuuuuuuuuuuuu :)))))))) 7. İşim...

Evde kendimle ve sevdiklerimle zaman geçirmem :) 8. kadınlar/erkekler.. 

Ay bilemedim. Kadına ve erkeğe göre değişir.
 9. Hayat...


Bazen çok zorlasa da nefes aldığımız sürece ve yaşadığımız sürece bu hayata devam etmek zorundayız :)

 10. Çocukken..


Masumduk , günahsızdık ve çok daha mutluyduk :(

 
11. Başkalarının zayıf tarafı..

Görmemeye çalışırım.


 12. Yalan söylemek
Söylemekten nefret ederim ama bazen bende söylemek zorunda kalırım kendimi kandırmayacağım bu konuda ama buna yine sebep insanlar :)


 13. Her şey kötü gittiği zaman, Çok kötü olurum ama sonra Allah büyüktü derim ... 
14. Geceleri..

Kitap okuyarak uyumak :)


 15. Başkalarına göre ben..

Sevimli :)

 16. Kurtulmak istediğim korku..

Korkularım beni ben yapıyor ama sanırım akp nin seçimde yine kazanması :( Yine de hakkımızda hayırlısı :)

 17. Bazen düşünüyorum da..

Özleme katılıyorum:)
Düşünmemeye çalışıyorum :)

 18. En çok utandığım şey..

Hiç bir şeyden utanmıyorum Allah utandırmasın :)
 
19. Keşke ben...
Azıcık GAMZSIZ olsam :)
 20. Anlamıyorum...
Artık anlamaktan vazgeçtim.
Ama bir gün her şey daha güzel olacak :)

Bu mimi kime yollasam kime :)

Alanay
Bahçeperim
Ha Polyanna Ha Fulyanna
Benimle Herşey
Ofis Style
Meltemin Günlüğü
ve cevaplamak isteyen herkes :)

unuttuklarım kusuruma bakmayın :)

 Bu güzel mim için çok teşekkürler Özlemciğim :)
  
   


17 yorum:

  1. canım çok eğlenceli bir mim olmuş :) zevkle okudum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim bende yazsrken cok eglendim. Cevaplamak istersrn sevinirim.

      Sil
  2. Ben de keyifleee okudum

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş tatlım, özellikle "yalnızken.." tamamlamasına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. Ya bunu ne zaman yaparım bilmiyorum da, senin ki çok şirin olmuşşş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acelesi yok canım :)
      Ne zaman istersen yapabilirsin :)
      Sağol canım :)

      Sil
  5. keyifle okudum gülayım iyiki seni tanıdım cümlemi onaylayan cevaplar...harikasın.ve çok teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplayacağım.sadece biraz yoğunum bana bir kaç gün verirsin değil mi? çook öpüyorum senii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Dolunayım :)
      Ay ne güzel :)
      Acelesi yok :)
      Ne zaman istersen zevkle okuyacağıma eminim :)

      Sil
  6. ay evet yaaa ben de gamsız olmak çok isterdim..öptüm cnm

    YanıtlaSil
  7. ama şimdi günahlı mıyız kiii.
    hiç bilee.
    :)
    istemezsek büyümeyiz kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilizde o zaman yapılanlar bilincizdi :)
      Büyümeyelim :)

      Sil
  8. Canım ne güzel yanıtlar:)) Gülümsedim satır satır, bu arada yarın yoğun olursam diye şimdiden yeni yılını kutluyorum. Dileğim tüm güzelliklerin kapına gelmesi;)) Sağlık mutluluk ve bol kahkaha dolu bir yıl geçirmen, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol :)
      Seninde yeni yılın kutlu olsun.
      Amin İnşallah :)
      Çok güzel temenniler bunlar bende aynsını sana diliyorum :)
      Sevgiler benden :)

      Sil
  9. canım ablacım keyifle okudum.. beni de mimlemişsin teşekkür ederim.. hemen cevapladım bile yayınlıyorum.. sevgilerimle öpüyorum :**

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...