Sayfalar

2 Ara 2013

BOYNUZLAR - JOE HİLL


 
Bu ne dediğinizi duyar gibiyim.
Bizim minik Harry Potter büyümüş de boynuzları çıkmış :)


Pinuccianın Kış okuma etkinliğini biliyorsunuz.
Çok şükür ikinci kitabımı bitirdim .
ARaştırırken bir de ne göreyim filmi çekilşmiş.
Hatta bu yıl Amerika'da gösterime girmiş ama bize gelirmi bilmem:)
 
 

Kitabın adı        : Boynuzlar
Yazar                : Joe Hill ( Stephen King'in oğlu )
Yayınevi           : Altın Kitaplar
Sayfa sayısı      : 616 yazıyor ama benim kitap 614 nasıl oluyor bu anlamadım :)
Çeviren            : Zeynep Heyzen Ateş


Kitabın Konusu:

Her zaman doğru olanı yapan insanlardan olan Ignatius Perrish doğuştan şanslıydı. Seçkin ve zengin bir ailenin çocuğuydu, sağlığı yerindeydi, toplumda saygın bir yeri vardı. Tüm bunların yanında çocukluk aşkını, Merrin'i bulmuş, onunla mükemmel bir hayata adım atmıştı. Kendini masal kahramanları gibi hissediyordu.

Ama bir gün Merrin'in korkunç bir cinayete kurban gitmesiyle her şey değişiverdi. Tek şüpheli olmasına rağmen Ig hiçbir zaman resmen suçlanmadı ve yargılanmadı. Bu yüzden de adını temize çıkaramadı. Gideon halkına göre o, babasının gücü sayesinde cinayetten paçayı sıyırmış bir zengin çocuğuydu ve bu düşünceleri değiştirmek için yapabileceği hiçbir şey yoktu. Görünüşe göre Tanrı dahil herkes onu terk etmişti. İçindeki şeytan hariç herkes...
Bir sabah beynini zonklatan bir baş ağrısı ve şakaklarında bir çift boynuzla uyandı. Ve bu korkunç görüntüsünü perçinleyen şeytani bir güç ve yetenekle. Madem iyi biri olmanın ona hiçbir yararı olmamıştı, artık şeytana bir fırsat tanımanın zamanı gelmiş demekti.

Benim Yorumum :

Öncelikle kitap kendini okuttu .
Yanılmıyorsam 3 günde okuyup bitirdim kitabı.
Kurgu iyi.
Hikaye iyi.
Babasının oğlu diyebilirim.
Hani sonu çok ahım şahım bitmiyor bir yerden sonra tahmin ediyorsunuz ama acaba mı demekten geri kalmıyorsunuz.
Okumak isteyenler gerilimi seviyorsanız okuyun :)

2 yorum:

  1. hım ilgimi çekti.not aldım bile.teşekkürler gülayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam :)
      Ne demek.
      Ama genelde ben her okuduğumu sever,m.
      Çok kötü eleştiri de yapamam :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...