Sayfalar

12 Kas 2013

TAVADA KOLAY PİZZA

 
 
Günaydın...
Bu sabah ki kahvaltınıza yetişemeyecek ama yarın ki yada haftasonu için kesin yetişir çünkü sadece 5 dakika da hazırlanıp 15 dakika da pişiyor...
 
Tarifin orjinali Yemekçinin mekanından .

 
Malzemeler:
1 adet yumurta
1 kahve fincanı yoğurt
2 kahve fincanı un
1 çay kaşığı kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
2 çorba kaşığı sıvıyağ

Salçalı sos için:
1 çorba kaşığı salça
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çorba kaşığı su
Kekik
 
 
Üzeri için:
 
Olmazsa olmazı kaşar peyniri
Sucuk
Biber
(siz içeriğini arttırabilirsiniz tabi ki)
 



 
YAPILIŞI:
 
Öncelikle sos malzemelerini hazırlıyoruz.
Ketçap yoksa illaki koymak zorunda değilsiniz.
Üst malzemelerimizi de hazırlayalım ve kenarda bekletelim.
Geniş bir teflon tavamızı yağlayalım ve hamur malzemelerini güzelce bir kapta kaşık yardımı ile karıştıralım.
İkinci fotoğrafta ki gibi cıvık biraz lokma hamuru kıvamında olacak sonra yağlanmış tavamıza dökelim ve üzerini düzeltelim.
Kaşığımı sürekli yağlamaya çalıştım olmadı ben de hamurun üzerine bir miktar zeytin yağı döktüm ve kaşığın sırtı ile düzelttim.
Bu şekilde daha rahat oldu...
Sonra salçalı sos ve üzerine malzemeleri dizip kapağını kapatalım ve en küçük ocağımızın üzerine kısık ayarda pişirmeye başlayalım.
15 dakika hiç açmayın sonra bakın bakalım kaşarlar erimiş mi .
Erimişse afiyet olsun..
4 dilim çıkıyor yani 2 kişi için yeterliydi.
İster kahvaltı isterseniz ani bir misafirinizde hemen yapın ve gönülleri feth edin.
 
Aşağıda ki fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum...
 





16 yorum:

  1. Ellerine saglik pekte guzel olmus :) Yapmayali uzun zaman oldu hatirladim tekrardan . Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlattığım iyi olmuş o zaman :)
      Bendende kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bencede dene canım. çok kolay ve lezzetli :)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canım. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba....
      teşekkür ederim :)
      aldım sevgilerini :)

      Sil
  4. elinize sağlık bnde çok sık yaparım çok güzel bir tarif sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar yapmadığım için kendime kızdım vallahi :)

      Sil
  5. merhaba, çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık canım:))
    bayılırım zaten hamur işlerine, yapmasına da yemesine de :))

    YanıtlaSil
  6. Gülaycığım gel de birlikte yapalım burda çok canım çekti inan ki..:))
    Cumartesi geliyorsun dimi bekliyoruz bak..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım.
      İnşallah diyelim canım .
      Allahtan bir aksilik olmazsa cumartesi sabah 7 de oradayım :)
      Bende çook öpüyorum..

      Sil
  7. bılırım bu tarıfı cok lezzelı yapmışsın elına sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ama senin yaptığın eminim çoook daha güzel olur :)

      Sil
  8. uffff not aldım bunuuuu.
    :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...