Sayfalar

26 Kas 2013

Kimsesiz Çocuklar İçin Yılbaşı Etkinliği ve Türkiye İyilik Melekleri

Sevgili Fulya ve iki arkadaşının başlattığı Kimsesiz Çocuklar İçin Yılbaşı Etkinliği hareket çığ gibi büyüyor.
Koceli'ye bağlı Karamürsel Çocuk Yuvasında yılbaşında hediye verilmesi olarak başlayan kampanya bakın ne kadar büyüdü.
Tekrara güzel yüreklerinize sağlık diyorum arkadaşlar...
Aşağıda ayrıntıları sizinle paylaşıyorum ama daha fazlası için Fulyanın bloğuna buyurun...
 
Türkiye İiyilik Melekleri olarak  artık Facebook'tayızzz :)
 


 

 
Her şey sadece bir ”anne yüreği” ile başladı …Tek bir yuva hikayesi ,90 tane minik çocuk…



"Kardeş zorunlu arkadaş, arkadaş seçilmiş kardeş." derler ya; ben kardeşimi bulduğuma inandığımda çok çalkantılı bir süreçteydim. O bana her konuda destek oldu, ayağa kaldırdı. O'nun da zor zamanlarında ben vardım. Hayat hep zor değildi elbet. Mükemmel anlarımız da oldu birlikte. Beni teyze yaptı, bir prens getirdi hayatıma. Huzurum oldu, yüreklendik, cesaretlendik ve Türkiye'de kaç ”yüreğiz” diye merak ettik ..Sadece mail ve mesaj ile başladık; 90 çocuktan fazlası olan bu memlekette yetebileceğimizi fark ettik. Paylaştık, çoğaldık, gün geçtikçe daha da güçlendik. Ve simdi sosyal medyanın gücüne inandığımızdan, Facebook hesabımızla karşınızdayız...





Aslında biz çok fazla ”Yüreğiz”…


Bu yıl başında daha faydalı olacak bir proje düzenliyoruz. Çocuklarımız yeni bir yıla bizim de payımızla mutlu girsin diye.. Her hangi bir kurum yada kuruluşa bağlı değiliz. İçi sevgi ile dolu olan anneleriz, kadınlarız, babalarız, ablalarız.. Projeyi 14/11/2013 tarihinde başlattık ve şimdiden yardım sever vatandaşlarımız her yerden bize ulaşıyor.


Yuvada şuan 40 öğrencimiz var. Fakat Gölcük çocuk yurdu kapanacağı için ay başında bu rakam 90'ı bulacak.
1 günlük bebekten 12 yaşına kadar karma öğrenciler var ve 12 yaşından da 18 yaşına kadar kız öğrencilerimiz mevcut. Elinizde avucunuzda olan giymediğiniz kıyafet , çocuklarınıza küçük gelen kıyafetler , okuyup okumadığınız kitaplar , kırtasiye malzemesi, oyuncak , temizlik malzemesi , yılbaşı süsü ve o gün için yiyecek içecek yardımıdır.
Tabi ki bir de bunları paketleyecek hediye ambalajlarına ihtiyacımız var.  Gönderdiğiniz hediyeler elimize ulaştığı andan itibaren sizlere adım adım veriliş aşamasına kadar fotoğraflar ile bilgilendirilme yapılacaktır.

İlginizi ve şefkatinizi çocuklarımızın üstünden ayırmayın.
Onların ailesi biziz.
Önümüz kış , soğuk..
Kalpleri sıcak olsun ..

Facebook' tan bize ulaşmak isterseniz adresimiz: Türkiye İyilik Melekleri
Aynı zamanda iletişim için : gizemaktasbaydin@gmail.com'dan bizlere ulaşabilirsiniz...


Siz de onların yepyeni bir yıla, yeni umutlarla ve sayenizde gerçekleşecek gülüşleriyle girmesini mi istiyorsunuz?
"Ben de destek olmalıyım." diyip, yepyeni fikirleriniz de mi var?
Bizler sizlerden destekleri, onlar da hepimizden sıcacık yüreği beklerken, neden duruyoruz? 

 
 
 
HAYDİ ARKADAŞLAR HEPİNİZİ BEKLİYORUZ....

TEŞEKKÜRLER

Gizem & Süleyman & Seymen Ata & Fulya

6 yorum:

  1. hemen paylaştım,umarım bir çığ gibi büyür iyilik hareketi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Her paylaşımda daha da büyüyeceğine inanıyorum...
      Güzel yürekli arkadaşım...

      Sil
  2. Ablacım okurken cok duygulandim cok guzel dusunulmus proje bizlerede anne olarak ama oncelikle indan olarak destek olmak düser.kocaman opuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım ne olursa olsun yardım etmek kadar güzel bir şey yoktur...

      Sil
  3. bende paylaştım.ve çokda duygulandım.anneler oldukça her şey mümkün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas duyarlı arkadaşım.
      Teşekkür ederim.
      Herkes anne baba olamaz diye boşuna demiyorlar...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...