Sayfalar

24 Eyl 2013

SLEEPY HOLLOW

 
Süper ötesi yeni bir dizi ile karşınızdayım.
Özellikle canım arkadaşım Özlem bu diziyi mutlaka ama mutlaka izlemeni tavsiye ediyorum...
 

Öncelikle afişi çok güzel.
Henüz ilk bölümü yayınlandı o yüzden geç kalmış sayılmazsınız:)
Macera
Dram
Fantastik
Gizem
Gerilim
Bu öğelerin içinde olduğu bir yapım isterseniz işte size yeni bir dizi.
 
Bunlar kadronun ana karakterleri diyelim.
Sağdaki yakışıklımız Amerikan iç savaşında bir süvarinin başını keser ve kendi de yaralanır.
Sonra ne mi olur.
250 yıl sonra uyanır ve bir de ne görsün bizim başsız süvari de orada.
Sonramı .
E artık bir zahmet izleyin ama :)
Görsellik olarak dört dörtlük diyemeyeceğim .
Eksikleri hataları var.
Ama ilerleyen bölümlerde toparlanıp daha iyi görseller ekleyeceklerine eminim.
Bu arada Gerilim varmı gerçekten diye soranlara cevabım. Vallahi gerildim :)


Başrol oyuncularımız.
Delikanlımız çok hoş çok beğendim.
Ne diyelim Allah sahibine bağışlasın.
Özellikle İngliz aksanı ve ses tonu inanılmaz :)
Önce konusu sonra da fragmanı.
Kocaman sevgiler...



KONUSU :

250 yıllık uykunuzdan uyansanız, Dünya’yı yıkılmanın eşiğinde bulsanız ve insanlığın son umuduysanız ne olur? Sizi bilmem de Ichabod Crane uyanınca Sleepy Hollow olmuş. Dizi, The Legend of Sleepy Hollow (Başsız Süvari) hikayesinin günümüze uyarlanmış bir versiyonu olarak karşımıza çıkacak.

18. yüzyıl zamanında Ichabod Crane, işlediği cinayetlerle korku salan Başsız Süvari’yi durdurmuş ama savaş günümüzde yeniden başlamıştır, çünkü ikisi birden yüzyıllar sonra dirilmişler. Ichabod artık daha farklı ve daha tehlikeli olan düşmanına karşı olduğu bu yolda, Sleepy Hollow’da görev yapan dedektif Abbie Mills’e yardım etmekte. Abby doğaüstü konusunda biraz da olsa deneyimi olan, ama Başsız Süvari hikayesi dahil Ichabod dışında fikirleri uçuk bulunan birisidir.

Dizi, Sleepy Hollow’da yaşanan tuhaf şeyler ve iki karakterin bunlarla ve Başsız Süvari ile baş ederken yaşadıkları üzerine kurulu olacak.

FRAGMANI:


4 yorum:

  1. Beğenmem mi.. Hem de nasıl beğenirim..
    Bunun yıllar önce Johnny Depp tarafından oynanmış Tim burton un çekmiş olduğu filmini defalarca hem de defalarca seyretmiştim.. Nasıl hem de nasıl severim. Johnny Depp i severim..:))
    Bu diziye illa ki bakmak lazım Gülaycığım zevkimi nasıl böyle biliyorsun sen..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet filmi hatırlıyorum ama izleyip izlemediğimi hatırlayamadım bak şimdi :)
      Bir ara seyredeyim ben o zaman :)
      Yavaş yavaş öğreniyoruz işte k,m neyi sever diye :)
      Sevgiler :)

      Sil
  2. hımm tam benlik görünüyor.hangi kanalda yayınlıyorlar bir de onu yazsan gülayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım FOX yapımı bir dizi ama yerli kanallardan hangisinde çıkacak bilmiyorum.
      Ben açıkcası kesintisiz izlemek adına internetten izliyorum.
      Çok beğendiğim bir site var.
      Dizinin sayfa linkini aşağıda verdim.
      Çokca yabancı dizi bulabilirsin.
      http://www.dizi-mag.com/sleepy-hollow
      Sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...