Sayfalar

15 Eyl 2013

Gülkurusu Kitap Kılıfı

 

 
Evet kitap kılıfı yapımı ile karşınızdayım.
Bu en basit yapımı.
İlerleyen zamanlarda daha farklı kitap kılıfı projeleri ile karşınızda olacağım :)

Yapımı çok basit.
İstediğimiz bir iplik ve tığ ile ki ben 2,5 numaralı tığ kullandım :)
Benim emektar tığım bir türlü vaz geçemiyorum :)
zincir çektim ve bir kitabı model aldım :)
Kitabın önünü ve yanlarının yarısına gelince zincirimiz yeterli.
Esneyecek çünkü :)
Başlıyoruz örmeye.
Kitabı boyuna çevreleyecek ve bir kapağı olacak .
Kapak uzunluğu sizin isteğinize kalmış :)
Sonra tığ ile birleştirip kapak kısmını tığla geçiyor ilik yeri yapıyor, düğme dikiyor.
Süslüyor püslüyor ve ta da ....


10 yorum:

  1. Ay bunu denemeliyim bugun başlasam kaçgünde biterki sizinki gibi güzel olurmu bide o var :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 günde bititirsin canım :)
      Olur inan seninki daha güzel olue.
      Ben süsleme konusunda pek becereikli değilim:)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Gülaycığım mükemmel olmuş bizzat yakından inceledim gördüm..:))
    Bu arada ben de sana ciciler yapıyoruuuuuummmm..:))
    Sürpriiiizz...:))
    Annem dedi vallahi bana değil anneme kız..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ellerine sağlık:)
      Ay kızarmıyım hiç sen sana ne teyzeme kızarım canım benim.
      Allah razı olsun ikinizdende:)
      Gelince hedyelerime kavuşmak için can atıyorum :)
      Kocaman öpüyorum canım :)

      Sil
  3. Ben hep çantamda kitap taşıdığım için kılıf gerekli hakikaten,kitap hasar görüyor zira, ama kılıfı da yapacak biri lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende ilahi yani:)
      Çok kolay artık bunuda yapamam deme :)

      Sil
  4. cok kullanıslı olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
  5. yine ne güzellikler yapmışsın ve neler kaçırmışım!ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dolunaycım. Senin kadar üretken olamasamda işte bir şeyler yapmaya çalışıyorum :=

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...