Sayfalar

28 Ağu 2013

VAZELİNE

 
Selam uzun zamandır almak istediğim bir üründü kendileri :)
 
Ve evet sonunda aldım....
 
Son Watson alışverişimden aldım :)
 
Ve her kullanışımda zevkten dört köşe oluyorum :)



 
3 katı daha etkili bir ürün .
 
Kremi kullandığımda ellerime sürer sürmez cildim resmen ıslanıyor ve sonrasında çok ama çok kısa bir sürede  kendini emiyor.
 
Çok ama çok memnun kaldım.
 
Her arkadaşıma denetiyorum ve herkesten aynı tepkiyi alıyorum.
 
 

 
İnanılmaz bir nem için bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim.
 
Benim gibi kullananlar varsa bizimle deneyimlerini paylaşabilirmi ....
Sağlıcakla kalın....

6 yorum:

  1. Ben hiç denemedim ,çok kuru bir cildim var neredeyse tüm nemlendiricileri denedim ama yinede uygun bir nemlendirici bulamadım,artık duştan önce zeytinyağı sürüp yarım saat kadar bekliyorum sonra duş alıp nemlendirici sürüyorum,biraz faydası oldu ama yinede tam olarak işimi görmüyor.Bunu mutlaka deneyeceğim Gülaycım paylaştığın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo zeytinyağı sür bekle ne zor iş :(
      Küçük boyunu alıp bir dene bakalım canım :)

      Sil
  2. Bende en kısa surede alacagım bundan :) vazelıne kremler arasında en cok bunun kokusunu begendım ben :)

    YanıtlaSil
  3. Tam bana göreymiş,hemen deneyeceğim Gülaycım.teşekkürler..:]]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında pek çok kozmetikcide testerleri var. orda deneyip memnun kalırsanız alın derim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...