Sayfalar

2 Ağu 2013

Gökkuşağı Mimi

Yine mimlendim.
Özlemciğim sağolsun :)
Yoğun koşuşturmamın ardından ancak zaman buldum.
Bütün renkler mevcut değil.
Makyaj konusunda çok renkli değilimdir :)

 
 
Pembe :)

Mor..

Pembe

Yeşil

Kırmızılarım

Pembe

Bunu artık sarı olarak kabul edin :)


Mor 


Mavi

Lacivert

Yeşil
Mor

Kırmızı

Turuncu

Turuncu

Yeşil


Yeşil...
 
 
Hepsini bulamışımdır inşallah. Malum pazar sabahı gideceğimiz için bunların çoğu valizdeydi. Çıkartıp resimledim :)
Bu mim yapmak isteyen herkese gelsin.
Ama özellikle mimlenmek isteyen yorum yazsın onu özellikle mimlerim :)
Kocaman sevgilerle.
İyi geceler...


4 yorum:

  1. çok güzel bir mim hazırlamışsın canım ellerine sağlık.. hayırdır valizin hazır yolculuk nereye??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım biraz uyduruk oldu ama idare edin :)
      İnşalah pazar sabahı 2 haftalığına Didime ablamın yanına gideceğiz.
      Biz de biraz tatil yapalım :)

      Sil
  2. MİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ AVON ÜRÜNLERİ RENGARENK ZATEN :) SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  3. :)) İyi tatiller.Didim'i ben de çok seviyorum:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...