Sayfalar

30 Tem 2013

Orphan Black

 

Yine dehşet bir dizi ile karşınızdayım :)
Ne kadar çok dizi izliyor diyenlere yanıtım.
Evet izliyorum.
Dandinik yerli yapımları izleyip sinir olmaktansa yabancı yapımları izlerim :)
 


Düşünün bir gün tpkı ama tıpkı size benzeyen birini görüyorsunuz ...
Boyu , posu her şeyi ile aynı.
Ne yapardınız.
Peki bu benzerliğin 1 kişi ile sınırlı olmadığını öğrensen.
Sana benzeyen çok daha fazla insan olsa ne yapardın.
 
İşte kahramanımız Sarah Black .
Her şeyin çıkıi noktası o.
Ama o diğerlerinden çok daha özel .
 
Cosmo ve Allison.
Diğer benzerleri.
Aksiyon- Dram - Bilim kurgu tarzı seviyorsanız.
Ve henüz 1. sezonu bitmişken ....
Hikaye sardımı sizi .
O zaman konusu ve arkasından fragmanı ile size sunuyorum...
 
KONUSU :
 
Yetim Black, Sarah adında zor koşullara adapte olabilmiş kılık değiştiren bir yetimdir. Bir kadının intiharına tanık olduktan sonra Sarah kurbanın kendine çok benzediğini fark eder. Ölü kadının yerine geçerek birikimlerini kullanınca bütün sorunlarının çözüleceğini zannederken onun yerine şaşırtıcı bir gizemin farkına varır: Ölü kadın ve kendisi birer klondur. Sarah cevaplar aradıkça kendisi gibi birçok insanın olduğu öğrenir. Bu kişiler aile fertlerinden şüphelenmeyen ve tamamen farklı koşullarda yetişen genetik olarak aynı insanlardır. Bu klonları kimin yarattığını bilmezken neden bir suikastçi tarafından bir bir öldürüldüklerini de bulmak zorundadır.
 
 
 
FRAGMAN:

 
 


2 yorum:

  1. oo bana yeni dizi çıktı, bu ara dexterla oyalanıyordum. Pazartesi gününü beklemek çok zor:) Bu beni oyalar. Aynen yerli saçma abukluklar yerine yabancı dizileri bende tercih ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arşivlerime bak istersen. Bende dizi çok daha yayınlamadığımda pek çok dizi var :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...