Sayfalar

12 Haz 2013

TABLOLARIM VE VAZOM :)

Selamlar bugün evimde ki bazı objeleri tanıtacağım size. Bakalım sizde beğenecekmisiniz....

Bu çok sevgili arkadaşım K nin bana yaptığı ve herkesin hayran kaldığı yağlı boya tablom :)Ellerine sağlık canım. Benim için çok değerli bu tablo...

Bu arkadaşım D nin bana hediyesi. Kendisi puzzle yapmaya bayılır. Hiç sıkılmaz :) Bu da bana hediyesi.Bu arada puzzle yapmayı sevmiyorsanız ama puzzle tablolarını çok seviyorsanız bana ulaşın sizin için yapalım...


Bu yine K nin yaptığı karakalemlerden biri. Semazen figürünü çok istediğim için bana 30 dakika da yapıp verdiği resim :) Karakalem tabloların devamını size sunacağım. Hayran kalacaksınız. Sipariş vermek isterseniz bana bir mesaj uzaktasınız.



Bu benim nakış kursuna giderken yaptığım Nakış tablom. Ablama yeniyıl hediyesi planladığım için böyle mumlu çelenkli bir tablo oldu :) ablam çoook uzun yıllar kullandı. Şİmdi kullanma sırası bende :) Kardeşler ne için var. Değiş tokuş için....

Bu ise eski bir vazoydu elimde urgan vardı. Ara ara yapıştırarak etrafını çevirdim ve sanırım hiç de fena olmadı. Ama biraz daha süsleyebilirim sanırım :) Fikirlere açığım...

4 yorum:

  1. Gülay arkadaşım inanılmaz kabiliyetlisin.
    Nakış işine bayıldım. Keşke ben de bilseydim yapmayı neler vermezdim..:))
    Hiç boş durmuyorsun devamlı evde el işleri yapıyorsun ben de böyleyim hiç boş oturmayı sevmiyorum..
    Tabloları yapan arkadaşın çok yetenekli maşallah ellerine sağlık..
    Bir de ben hayatta puzzle yapamam ama hep imrenirim buda çok büyük başarı ve sabır işi kesinlikle kardeşim..:))
    Söyle Ankara dan ne getireyim sana ne istersin..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım.
      Vallahi Atamdan bir ses bir nefes getirsen yeter :)

      Sil
  2. hepsı cok hos olmus nakısa bayıldım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...