Sayfalar

14 Haz 2013

ortopedik yastık



Günaydın herkese. Zor bir güne daha başladık. Durmak yok yola devam .
Bugün ortopedik yastık yapıyoruz. Evet yanlış duymadınız :) Sevgili İdil'in yaptığı ve boyun fıtığı olan biri olarak Visko yastığa bir sürü para verip faydasını görememiş biri olarak denemekten bir şey çıkmaz diyerek başlamış biri olarak şunu söyleyebilirim .Visko yastıktan çok daha rahat :) Üstelik 0 maliyet. Yapılışını aşama aşama veriyorum. Ama orijinalini görmek isterseniz burdan İdil'e bir bakın derim...

Normal silikon yastığımızı boşaltıp kılıfını yıkarız.

Ortasını bulmak için 2'ye katladım ve tırnak ütüsü yaptım.

Evet orta çizgi görünüyor.

Her iki taraftan 15 cm ölçüp bir kurşun kalem yardımı ile orta çizgiden çiziyoruz.

Ben arada kalan kısma bu şekilde toplu iğne tutturdum ki dikerken her hangi bir kayma olmasın.

Her iki taraf dan ayarladığımız 15 cm lerin ortasında kalan kısmı bir güzel dikiyoruz.

Dikişin bitmiş hali. Dikiş esnasında toplu iğneler bu şekilde durursa makine dikerken toplu iğnelere zarar vermez ama siz kaydırmadan rahat rahat diker sonrada iğneleri çıkartırsınız.

bu da bitmiş ve içi doldurulmuş hali.Ağız kısmını ben makinada dikip kapattım. Kumaş kenarıydı elde dikmek sert gelecekti bu da bir dip not oldu.  Ama inanın çok rahat . Buradan İdil'e bir kez daha teşekkür ederim.

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım. Bende deneyeyim. yastıklardan bende aldım hemde her markanın. İnan faydası olmadı bana da.. Canım birde adını başka yere yazsaydın da görseydik iyi olacaktı..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım boşa para harcıyoruz. en azından bunu yapınca olmasa da cebimizden bir şey çıkmıyor. ah adıma gelince toplu düzenleme yapıyorum ya :) ondan ama olmadı değiştireyim :)

      Sil
  2. Gülay ablacım bitirmene ve beğenmene çok sevindim..
    insanların birbirleriyle böyle fikirlerini paylaşması çok güzel bir dayanışma..
    nice güzel bilgiler paylaşmak dileğiyle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım. aynen bencede bu tarz blogların amacı bu olmalı :) seninde ellerine sağlık. aynen nice bilgiler paylaşmak dileğiyle...

      Sil
  3. Makinam olsa ben de yapardım boyun fıtığım var çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reyhan aşkolsun aynı il sınırları içindeyiz. getir bana hemen 20 dakikalık iş bile değil dikmek onu.

      Sil
  4. Vallahi getiririm, ona göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklerim . hemen adresimi vereyim :)İzmitli blogerler desteklesin birbirini...

      Sil
    2. Bence de nerde bu İzmit'li bloggerlar yahu!

      Sil
    3. vallahi ben bu durumdan ne anladım biliyormusun Reyhan. İzmitin en hamarat iki kadını bizmişiz :)

      Sil
    4. Hahaha yok yahu ben çok da hamarat değilim ki:) Bu arada eski yazılarını bulmada yoruyorsun beni,arşiv gadgetı yapsan ya:)

      Sil
    5. :) arşivim var ama çok yer kaplıyor diye daraltmıştım. haydi senimi kıracağım büyüteyim bari :)

      Sil
  5. Çok güzel bir fikir çokta basit hemen deniycem ,daha sonra tekrar yazarım inşh 👍🌼

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel elinize saglik bende yapacagim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...