Sayfalar

30 Haz 2013

CROOD'LAR

 

 
Güzel bir çizgi film izlemek istermisiniz.
İşte size güzel bir öneri o zaman.
Crood'lar.
Madagaskar ekibinden gelen bir film.
Hazır çocuklar tatilde evdeyken ailecek izleyebileceğiniz bir film. Aslında bize de çok güzel hitap ediyor. Ben çok beğendim. Baba karakterinin yani Grug'un seslendirmesini Nicholas Caige yapıyor.
Ben çok beğendim Macera, komedi ve animasyonu bir arada seviyorsanız mutlaka izleyin.
Konusu ve fragmanı geliyor.
Şİmdiden iyi seyirler.....

Yaşadıkları mağara bir deprem sonrasında yerle bir olduktan sonra, bir ilkçağ insanı grubu her zaman yaşadıkları bu yerden taşınmak zorunda kalır. Kabilenin lideri Crug'un önderliğinde bir yolculuğa çıkarlar. Bu yolculukta yaşayabilecekleri yeni bir yer bulmanın ümidiyle ilerleyen kabile bu yolculuk sırasında beklenmedik maceralarla örülü bilinmeyen bir dünyayla karşılaşırlar. Crug kabilesi karşılaştıkları modern zihinler arasında Guy isimli ilginç bir karakterle karşılaşırlar. Guy ise kabilenin ateşi icat etmesinde ve hayatlarının değişmesinde önemli bir rol oynar.

 
 
 
 


4 yorum:

  1. O kadar çok severiz ki animasyon filmlerini ailecek..:))
    Ama bunu atlamışım nasıl olmuş hemen bulup seyretmemiz lazım..
    Bu arada geçen gün Sevimli Canavarlar Üniversitesine gittik. İnanılmaz güzeldi o da..
    Çok selamlarımı gönderiyorum arkadaşım ve iyi pazarlar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli Canavarlar benim inanılmaz çok ama çok sevdiğim hatta yılda 1 kez tekrardan izlediğim bir animasyon :)
      Sevimli Canavarlar Üniversitesi de izlenecekler listesinde :)
      Bunu da mutlaka izle canım :)
      Bende çok selamlar gönderiyorum .
      İyi pazarlar :)

      Sil
  2. merhaba;bende bayılıyorum animasyon filmlere görünce yorum yapmadan geçemedim.Hatta blogumda paylaşmıştım animasyon film tutkumu...banada beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı nasıl mutlu ediyor animasyonlar değilmi :)
      Uğradım bile artık bende takipteyim sizi :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...